Buitenschoolse opvang

COKD Kinderopvang verzorgt buitenschoolse opvang in de Dordtse Vrije School. Als uw kinderen uit school komen,is het belangrijk dat ze goed opgevangen worden. Even bijpraten met een boterham of een kopje thee en tijd om iets te laten zien wat op school is gemaakt. Voor kinderen zijn alledaagse dingen erg belangrijk; aandacht en een goede sfeer zijn essentieel. De BSO zit zowel in de Dubbelmondestraat als de Zuilenburg. De jongste kinderen worden door een vertrouwd gezicht opgehaald uit de klas en eten samen met hun vriendjes en vriendinnetjes een boterham. We gebruiken veelal biologische producten en natuurlijke materialen. De oudste kinderen eten op school en komen zelfstandig na schooltijd naar de BSO.

Xie-je

De BSO- Xie-je aan de Dubbelmondestraat is open op

Voorschool

Maandag,dinsdag, donderdag van 7:30 t/m 8:30

Na-school

Alle dagen

Zonnewende

De BSO - Zonnewende aan de Zuilenburg is open op

Voorschool

Donderdag van 7:30 tot 8"30

Na-school

Maandag,dinsdag,woensdag en donderdag

Ga voor meer informatie naar de website: www.cokd.nl.

“Wij werken vanuit hart, hoofd en handen.”