Locatie Dubbelmonde

De locatie Dubbelmondestraat.

Op onze prachtige locatie aan de Dubbelmondestraat worden kinderen wie ze zijn. Als vrijeschool voor basisonderwijs gaan we uit van de mogelijkheden van het kind zelf. Door het stimuleren van zijn talenten bieden we het kind een evenwichtige ontwikkeling, zowel op cognitief en fysiek als op sociaal-emotioneel gebied.

Wij willen kinderen opleiden tot zelfstandige, onafhankelijke mensen. Kinderen beschouwen we als individuen die met een eigen doel op de wereld komen. Een doel dat ze met hun talenten en hun gedrevenheid willen verwezenlijken. Om zich als mens op aarde te ontplooien. Daarom begeleiden we onze kinderen om innerlijk vrij, creatief en onafhankelijk te worden. En bieden we de kennis en vaardigheden waarmee ze hun doelen kunnen verwezenlijken.

Wilt u meer weten over onze school en kennismaken? Vul dan het formulier in om een informatieochtend bij te wonen.

• 17 januari 2024 om 9:00 aan de Dubbelmondestraat
  • 18 maart 2024 om 9:00 aan de Dubbelmondestraat
  • 15 mei 2024 om 9:00

“Door het vieren van jaarfeesten worden kinderen zich bewust van het jaarverloop en stimuleren we verbondenheid met de natuur.”