Aanmeldprocedure

Heeft u belangstelling voor onze school en wilt u uw kind graag op de Dordtse Vrije School geplaatst zien, dan kunt u een informatieochtend bijwonen. Dat kan door dit formulier in te vullen.

De informatieochtenden zijn op de volgende dagen

18 maart 2024 om 9:00 aan de Dubbelmondestraat

25 maart 2024 om 9:00 aan de Zuilenburg

15 mei 2024 om 9:00 aan de Dubbelmondestraat

22 mei 2024 om 9:00 aan de Zuilenburg

Het is verstandig om niet te lang te wachten met aanmelden en het bezoeken van onze school, aangezien we wachtlijsten hebben. Kenbaar maken dat u wilt gaan inschrijven kan op elke leeftijd (vanaf dat uw kind geboren is).

Klassengrootte

In onze klassen 1 t/m 6 zitten in principe maximaal 28 kinderen. Afhankelijk van de ondersteuningszwaarte van een klas verklaren we een klas soms eerder vol.

Er zijn voorrangsregels bij plaatsing. Broertjes en zusjes hebben voorrang evenals kinderen van oud-leerlingen en medewerkers.

Zij-instromers

Bent u op zoek naar een “nieuwe” school voor uw kind, dan bent u ook van harte welkom voor de informatieochtend. Daarna kunt u uw kind aanmelden als zij-instromer. Als er plaats is in de klas neemt de aannamecoördinator daarna contact met u op en wordt de aannameprocedure zij-instroom met u doorgenomen en gestart. Na afronding van deze procedure wordt duidelijk of wij uw kind een plaats kunnen bieden op onze school. Afhankelijk van de ondersteuningszwaarte van een klas verklaren we een klas soms eerder vol.

Aanmeldformulier

Aanmelden leerling Dubbelmondestraat

Aanmelden leerling Zuilenburg

“Door het vieren van jaarfeesten worden kinderen zich bewust van het jaarverloop en stimuleren we verbondenheid met de natuur.”